26 Ocak 2014 Pazar

Su için beliniz incelsin

Sizi bilemem ancak benim kilolarımla ilgili tek sıkıntım bel bölgesi. Biraz kilo aldığımda kalınlaşan tek yerim belim olur ne yazık ki. Bu durum ekstra dikkat etmeme neden oluyor. Bel inceliği ile ilgili okuduğum bir yazıda ilgimi çeken bir nokta vardı hemen sizlerle paylaşayım dedim. Meğer vücudumuz tıpkı develerde olduğu gibi zor anlar için su biriktirmiş ve günde yeterince su içersek vücudumuz su tutmaktan vazgeçerek suyun tutulduğu yerlerde gözle görülür incelme meydana gelirmiş. Yazının devamında "Ayak bilekleri ve bel çevresi su tutulan bölgelerdir ve düzenli su içmeye başladığınızda tutulan su gider ve incelme görülür. Çay, kahve, soda, şekerli meyve suları yerine sade su içmeyi tercih edin" diyordu bakalım ben daha fazla su tüketmeye başladım bile :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder