4 Şubat 2011 Cuma

Uykuda zayıflama 2 diyeti diyet listeleri sağlıklı kilo vermek diyetisyen örnekler yemek spor egzersiz

kizlar bu yazacagim zayiflama programini besibirarada yapiyor...
neden arada bisey yemiyor diye merak etmisiniz ben burdan yaziyim size dedim

sabah 6-8 arasinda kahvalti
kahvaltida protein haricinde hersey yiyebilirsiniz ama abartmadan

4-5 saat ara verdikten sonra

öglen yemegi oda 12-13 arasinda olacak
öglen canininiz ne yemek istiyorsa onu yiyebilirsiniz tabiki yine abartmadan

4-5 saat ara veriliyor yine

aksam yemegini 18 den önce yemelisiniz
aksamda sadece protein ve salataya izin verilmis yani yagsiz et ve salatadan olusacak aksam yemeginde yogurt süt gibi seylerde serbest.

18 den sonra yemek fasli bitiyor istediginiz kadar su icebilirsiniz yada meyve suyunu suyla karistirip onuda icebilirsiniz

saat 22 de mide bos olmasi gerektigi icin 18 de yemek fasli bitmis olmaliki 22 den sonra vucut yag yakmaya baslaya bilsin
diger ekledikleri seyde aksam en gec 22 de uyuyunki sabaha kadar vucut dinlenip yag yaksin demisler

denedim ben gercekten ise yariyor diger deneyende besibirarada bakin oda cok basarili olmus..
kizlar sunuda ekleyim unutmadan vucut yagi gece yakiyor düzenli uyku sart..

bunlari netten okudum sizlerede olan türkcemle yazmaya calistim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder