12 Şubat 2011 Cumartesi

Zayıflamak bilgiler tecrübeler hikayeler

"zayıflama uğruna yapılan hatalar"

kızlar bugüne kadar olan tacrübelerimii sizlerle paylaşmak istedim:
***az yiyim dedim(saldırıya sebep oldu üstelikte geç saatlerde )
***çok spor yapıyım dedim(gene çok saldırdım çünkü çok fazla enerji yakmıştım ve acıkmıştım)
***detokslar yaoıyım dedim(bumerang gibi ne verdiysem fazlasıyla geri aldım,üstelikte metabolizmam durdu)
*** uykuda zayıflama programı denedim(sabahın köründe aldığım kh sonucunda atlı krizleri yaşadım zamanla...)
*** geç yatmak benim en büyük düşmanım oldu ve bundan sonra erken yat erken kalk sağlıklı ve zinde ol felsefesini savunuyorum
*** diyet listeleri zaten hiç bana uymadı veeeeeeeeeeeee

herşeyin çoğu zarar azıda karar sonnuç olarak:
&&& günde 1 saat yürüyüş...
&&& hamurişi 3 beyazdan uzak durmalı...
&&& 18 den sonra alınan besinler asla karbonhidrat olmamalı mümkünse sadece sıvı tüketmeli çok acıkılırsa anca meyve yada süt...
&&& bol su mümkünse yeşil çay...
&&& sabah akşam diyet form çay ama ayda en az 15 gün ara vererek...
bence istenilen hedefe ulaşmak için yeterli çok şeymi bu allah aşkınıza bunları hepimiz biliyoruz ama hala detokslara şok diyetlere aşırı spora ve aaç kalmaya mahkum ediyoruz kendimizi lütfen bunu yapmıyalım sağlığımızla oynamayalım en azından 2011 yılında yaptığımız hataları geride bırakıp yolumuza doğrularla devam edelim...
canınız cehenneme aburcuburlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder